kontakt

Zadzwoń

787 645 746

lub napisz

Zarządzanie

Pieniądze, pracownicy, materiały, środki produkcji, czas, wiedza, umiejętności – by prowadzić firmę musisz mieć nad tym kontrolę. Ale nie musisz być w tym sam; są lepsze i gorsze sposoby, mniej lub bardziej skuteczne. Nie musisz płacić za naukę na własnych błędach – możesz zapłacić za wiedzę.

Auto firmowe – czy na pewno jest potrzebne? A jeśli tak to czy lepiej je kupić ze środków własnych? A może na kredyt? A może wyleasingować? A może wypożyczyć?

Jakie koszty generuje? Paliwo, naprawy, ubezpieczenia, rozliczenia wyjazdów – czy na prawdę masz czas by zaprzątać tym sobie głowę? – a to tylko samochód!

Co z komputerami?, programami?, kupować licencje, czy działać w chmurze? – kiedy i dlaczego dane rozwiązanie będzie lepsze?

A co z biurem?, wynająć lokal?, czy biurko w coworkingu?

Samemu organizować dział handlowy, czy skorzystać z zewnętrznych handlowców?

A komórki?, abonament, czy prepaid?, kupić smartfona?, po co?

Ilu zatrudnić pracowników?, jak ich motywować? – czy potrzebuję „obsadzić stanowiska”, czy może „stworzyć zgrany zespół”?, a może w ogóle nie potrzebuję nikogo na stałe? – tylko konkretnych ludzi do konkretnego projektu?

Na pewno chcesz sam „odkrywać proch” i płacić za naukę na własnych błędach?, czy może lepiej zapłacić za wiedzę i rozwiązania, które powstały w oparciu o cudze błędy?

Gdybyś zdecydował się na to drugie rozwiązanie jesteśmy do Twojej dyspozycji – przeanalizujemy Twoje potrzeby, zaproponujemy rozwiązania, znajdziemy ludzi i weźmiemy za to odpowiedzialność; dlaczego? – bo chcemy na Tobie zarabiać!!! – chcemy zarabiać razem z Tobą! – podczas gdy Ty będziesz robił to na czym znasz się najlepiej my będziemy robić dla Ciebie to co nam najlepiej wychodzi